18 Temmuz 2012 Çarşamba

Karakalem portre çalışmalarımdan bazıları..




8 yorum:

  1. asuman ablacım harikaa çalışmalar bayılıyorum senin eşssiz sanatına hayırlı olsun bloğun inşş çok güzel olucak

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım, inşallah..

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun canım arkadaşım bide gurumi bloğu lazım sana bence yakışır :)dimi hilal

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Asumancigim,karakalem calismalarini hayranlikla takip ediyorum,kutlarim

    YanıtlaSil
  5. anneciiğğim hayırlı uğurlu olsun bloğun... sonunda eşşiz eserlerini herkesle paylaştığın için çok mutlu oldum... çizimlerinin devamını da heyecanla ve merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  6. Mine'm, Zerrin'cim, Nilay'ım çok teşekkür ediyorum.
    Yaa.. inanın mahçup ediyorsunuz beni.
    Sizlerin yardımları ve teşvikiyle blog dünyasına adım atmış oldum, başlangıç aşamasındayım, öğreneceğim daha çook şey var. İnşallah altından kalkabilirim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ay maşallah asuman abla blogunu yeni gördüm artık bende izleyicinim karakalem çalışmalarına bayıldım bu arada...

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık karakalem çalışmalarınız harika olmuş

    YanıtlaSil